Opłaty
Opłata podstawowa
• do 20 maja 2012 roku — 350 zł
• od 21 maja 2012 roku — 390 zł
W ramach opłaty rejestracyjnej zapewniamy
• wstęp na:
- wykłady
- wystawę firm farmaceutycznych
- sesje satelitarne
• publikacje promocyjne
• poczęstunek podczas przerw
• udział w kolacji dla uczestników w dniach 30 i 31 sierpnia
Wpłaty za uczestnictwo w Kongresie należy dokonać na konto:
VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk
Fortis Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem „PTOK 2012”
Z dniem 26.03.2012 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę fv:
Odbiór osobisty na konferencji - 0,00 PLN
Wysyłka e-mailem - 0,00 PLN
List zwykły polecony - 3,75 PLN
Kurier - 15,00 PLN
Warunki wycofania zgłoszenia
Pisemną rezygnację z uczestnictwa w Kongresie należy zgłaszać na adres organizatora lub e-mailem na adres konferencyjny: ptok2012@viamedica.pl
W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
• Rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Kongresem — koszty manipulacyjne wynoszą 10%
• Rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Kongresem — koszty manipulacyjne wynoszą 35%
• Rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Kongresem — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów