Opłaty

Opłata za udział w Kongresie:

  • dokonanie płatności do 20 maja 2015 roku — 350 zł
  • dokonanie płatności po 20 maja 2015 roku — 390 zł
  • dokonanie płatności na miejscu —390 zł (wnoszenie opłat jedynie kartą płatniczą).

W ramach opłaty kongresowej zapewniamy:

  • wstęp na:
    - wykłady,
    - wystawę firm farmaceutycznych,
    - sesje satelitarne;
  • program konferencji;
  • publikacje promocyjne;
  • poczęstunek podczas przerw;
  • kolację dla uczestników.

Wpłaty za uczestnictwo w Kongresie należy dokonać na konto
VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk
BNP Paribas Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem „imię i nazwisko, PTOK 2015”

Z dniem 26.03.2012 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę faktur:
Wysyłka e-mailem  ­­—   0,00 PLN
List zwykły polecony —   5,00 PLN

Warunki wycofania zgłoszenia
Pisemną rezygnację z uczestnictwa w Kongresie należy zgłaszać na adres organizatora lub e-mailem na adres konferencyjny: ptok2015@viamedica.pl W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • Rezygnacja zgłoszona do 30 dni przed Kongresem — koszty manipulacyjne wynoszą 10%;
  • Rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Kongresem— koszty manipulacyjne wynoszą 35%;
  • Rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Kongresem — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.

 

Strony konferencji Grupy Via Medica wykorzystują pliki cookies. Opcje dotyczące cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Czym są i do czego służą pliki cookie możesz dowiedzieć się na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl